بیکرانگی

وبلاگ دکتر وحید سهرابی فر

بیکرانگی

وبلاگ دکتر وحید سهرابی فر

سلام
* این وبلاگ دریچه ای است به جهانی که من در آن زندگی می کنم، یعنی جهان افکارم. بنابراین هر بحثی که در آن مطرح می شود، به مانند یک فرایند در حال تکامل است و در روندی که طی می کند ممکن است دچار تغییر و تحول شود.
* حضور شما در این جهان و اشتراک افکار و نزدیک کردن افق های نگاه به یکدیگر، از عمده ترین دلایل ایجاد این وبلاگ است.
* "سرگشته" و "بیکرانگی" دو واژه ای هستند که در ذهن من جایگاه خاصی دارند، و از وبلاگ قبلی ام با من همراه بوده اند.
وحید سهرابی فر

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانشجویان محترم 

با سلام


لطفا این فایل را دریافت نموده و هرکدام 6 صفحه از آن را جهت ترجمه انتخاب کنید. محدوده انتخابی خود را در قسمت نظرات بنویسید تا فرد دیگری همان محدوده را انتخاب نکند.

ترجمه خود را همراه با متن انگلیسی آن، در پایان ترم برای بنده ارسال کنید.


موفق باشید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۰۷
  • ۳۲۱۹ نمایش
  • وحید سهرابی فر

دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب

نظرات (۶۸)

  • طیبه رنجبر
  • سلام.خداقوت. از صفحه 1 تا 6 بنده ترجمه خواهم کرد.سپاس
  • عبداله مراتی
  • سلام من عبداله مراتی بااجازه شما صفحات 1 تا 6را انتخاب کردم
  • محسن محمدجانی
  • سلام استاد

    محسن محمدجانی هستم.

    از صفحه 21 تا 26 را انتخاب کردم .

    تشکر

  • عبداله مراتی
  • سلام از صفحه 7تا 12 بنده ترجمه خواهم کرد
  • مطهره احمدی پناه
  • صفحه 27 تا32
  • مجید ناجی عظیمی
  • باسلام
    مجید ناجی عظیمی هستم
    صفحات 7 الی 12
  • مجید ناجی عظیمی
  • باسلام
    مجیدناجی عظیمی هستم
    صفحات 13 ال18
  • سمیرا علی مهر
  • با سلام احترام

    از صفحه 53 الی 58
  • محمدرضا قدم خیر
  • سلام استاد محمدرضا قدم خیر هستم من صفحه 60 الی65 رو ترجمه میکنم متشکرم
  • ابراهیم سیری
  • باسلام.استاد بزرگوار من ابراهیم سیری هستم. بنده از صفحه 33تا 38 را ترجمه میکنم.متشکرم

  • زینب دهقان دهنوی
  • سلام

    صفحات 44-39 را ترجمه می کنم.

    تشکر

  • ایرج کارگر
  • ایرج کارگر صفحات 27-32
  • فاطمه رفیعی پور
  • با عرض سلام و خسته نباشید.صفحات 45الی 50 را ترجمه می کنم.باتشکر.
  • مرضیه پرتوی شکیب
  • باسلام خدمت استاد گرامی من ازدانشجویان رشته تصوف مجازی دانشگاه ادیان ومذاهب هستم از صفحه 70 الی 76 رو ترجمه می کنم.باتشکر
  • طیبه رضوانی
  • سلام وخدا قوت..
    طیبه رضوانی هستم..صفحه77تا82
  • صدیقه فلاح مهربانی
  • از صفحه 59 الی 64
  • صدیقه فلاح مهربانی
  • استاد من از صفحه 19 الی 24  انتخاب کردم واز نظر قبلی انصراف دادم
  • لیلا علایی
  • سلام استاد

    من از صفحه 83 الی 89 راانتخاب کردم .با تشکر
  • معصومه فاتحی حسن اباد
  • باسلام و احترام -اینجانب از صفحه 25 لغایت 30 را انتخاب کردم.باتشکر
  • زهرا قماشی
  • سلام من 31تا36را انتخاب کردم.با تشکر
  • غلامرضا ملکی فجر
  • 25تا31
  • فهیمه فاطمی
  • lمن از صفحه 65 تا 70 باتشکر
  • زینب ایلخانی
  • باسلام وتشکر از زحماتتان،زینب ایلخانی هستم از صفحه 98تا103راانجام میدهم
  • ایرج کارگر
  • سلام صفحه تحقیق من از صفحه ی 33تا38  ولی استاد قبلا ً صفحه ی 27تا32 راانتخاب کرده بودم که این قسمت رادانشجوی دیگر انتخاب کده است که صفحه یانتخابی من الآن از صفحه ی33تا 38 می باشد با تشکر .
  • ایرج کارگر
  • صفحه ی انتخابی من از 90تا 95 می باشد با عرض پوزش که چند بار تکرار شد
  • مهدی احمد وند
  • سلام استاد من از صفحه 96تا 102 ترجمه می کنم .با تشکر
  • محمد شهریاری
  • باسلام حضور استاد بزرگوار صفحه انتخابی 103تا110می باشد باتشکر
  • مصطفی زارعی
  • سلام.استاد من از صفحه 111تا 116 را ترجمه میکنم.با تشکر

    باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان محترم،انتخاب صفحات بایستی مضربی از عدد شش باشد.37-42و43-48و49-54و55-60و61-66و67-72و73-78و79-84و85-90و91-96و97-102و103-108و109-114و115-120و...در صورت تمایل تغییر دهید.

  • مرجان خانی
  • سلام. مرجان خانی دانشجوی رشته تصوف هستم. از صفحه 117 تا 123 را بنده ترجمه خواهم کرد.
  • رضاعلی حبیبی
  • خسته نباشین
    صفحه200-206
    سلام جواد نصیری ام صفحات 206-212
  • فاطمه بوربور
  • با تقدیم سلام و احترام .انتخاب بنده صفحات 125 الی 130 می باشد.
  • فاطمه سادات طباطبایی
  • با عرض سلام و احترام خدمت استاد گرامی بنده صفحات237تا243 راانتخاب کرده ام
    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت استادمعزز:بنده صفحه130تا123راانتخاب کرده ام
    باسلام مجدد خدمت استاد :ببخشید استاد ازصفحه123تا128
  • مریم زمانی
  • باسلام  وخسته نباشید خدمت استاد گرامی بنده صفحات 130تا136راانتخاب نمودم.
  • حمید رضا غنی بیدگلی
  • من حمیدرضا غنی  ازصفحه 145 تا 150
  • معصومه واحدی
  • با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان

    من از صفحه 244 تا 250 رو انتخاب کردم

    موفق باشید
    باسلام وعرض پوزش خدمت استادمعزز:اینجانب علی اولادمتن قبلی را یکی از دانشجویان محترمه انتخاب نمودن متن جدیداتنخابی از صفحه151تا156می باشد
  • زهرا قماشی
  • با سلام.استاد صفحات 33 تا 38 را اینجانب ترجمه می کنم
  • نادیه عریضاوی
  • با سلام اینجانب از صفحه157تا163 ترجمه میکنم
  • ایرج کارگر
  • باسلام به استاد عزیز صفحه انتخابی من از صفحه ی 164تا 169 می باشد با عرض پوزش من چند بار صفحه رل عوض کردم .به بزرگی خود مارا ببخشید.
    اسحق یاور  صفحات 212تاتا217
  • صدیقه کلانتی خلیل آباد
  • با سلام  و عرض خسته نباشید.

    من از صفحه 266 الی 271 را ترجمه می کنم یعنی 6 صفحه آخر مقاله را ترجمه می کنم.

  • صدیقه کلانتری خلیل آباد
  • من از صفحه 266 الی 271 را ترجمه می کنم یعنی 6 صفحه آخر مقاله را ترجمه می کنم.

  • ابراهیم گوهری پور
  • سلام استاد از صفحه 251 تا256 بنده ابراهیم گوهری پور انتخاب کردم
  • حسین دهقانی گسک
  • باسلام خدمت استاد محترم.من صفحات142-137 راترجمه خواهم نمود.
  • قاسم بامری
  • باسلام . از صفحه 170 الی 175 را انتخاب نمودم

  • احسان فرهادی
  • با سلام خدمت استاد.از صفحه 194تا 200 را ترجمه میکنم

  • نجمه حیدری
  • سلام-نجمه حیدری-256الی 261  
  • غلامرضا باقری
  • با عرض سلام و خسته نباشید.از صفحه260تا265
  • محبوبه بهلولی
  • با سلام بنده رشته مذاهب اسلامی هستم صفحات 260تا 265 را ترجمه میکنم 
  • مهسا بهلولی
  • با سلام بنده صفحات 238تا 243 را ترجمه میکنم با تشکر 
  • محمد هادی نودهی
  • سلام بنده از صفحه 41 تا صفحه 46  ترجه می کنم. با تشکر محمد هادی نودهی رشته مذاهب اسلامی
    باسلام بنده ازصفحه ی 18تا24انتخاب کردم
  • کبری عاشوری
  • باسلام .استاد من هم صفحه ی467 تا472 را انتخاب می کنم.
    سلام
    صفحه ی 220 تا 226
  • صدیقه اقرار
  • سلام حضرت استاد؛ اینجانب از ص 506 تا 512 را انتخاب کرده‌ام.
  • صدیقه اقرار
  • حضرت استاد سلام علیکم؛ عذرخواهی میکنم من قبلاً از صفحات 506 تا 512 را انتخاب کردم ولی کتاب بیشتر از 275 صفحه را ندارد. این صفحه اسامی بچه ها را نگاه کردم صفحه بعد و قبل هم نداشت که ببینم صفحات من در صفحات دیگری نباشد بنابراین صفحه 90 تا 96 را انتخاب میکنم. استاد بزرگوار ببخشید گزینه ویرایش را پیدا کردم درخواست قبلی را اصلاح کنم...
    با سلام خدمت استاد ارجمند من از صفحه 218 الی 224 را انتخاب کردم
    سلام .استاد بنده صفحات 25الی30 را انتخاب نمودم.
    باسلام واحترام خدمت استاد گرامی

    بنده از صفحه 541تا547 را انتخاب کردم.



                                                                                              باتشکر
  • موسی فاطمی نیا
  • با سلام واحترام خدمت استاد گرامی


    بنده از صفحه 547 الی 553 را انتخاب کردم.


                                                                                           باتشکر
  • فریبا تیموری
  • با سلام صفحات 480-485
  • محمدرحیمی نسب
  • سلام استاد من مثل ترم گذشته صفحات 313تا319روانتخاب میکنم ممنون
  • زری محیاپورلری
  • سلام استاد محترم من صفحات 104.105.106.107.108را انتخاب کردم.
  • پروین مرادی
  • با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
    من از صفحه 417 تا 422 رو انتخاب کردم.
    موفق باشید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی