بیکرانگی

وبلاگ دکتر وحید سهرابی فر

بیکرانگی

وبلاگ دکتر وحید سهرابی فر

سلام
* این وبلاگ دریچه ای است به جهانی که من در آن زندگی می کنم، یعنی جهان افکارم. بنابراین هر بحثی که در آن مطرح می شود، به مانند یک فرایند در حال تکامل است و در روندی که طی می کند ممکن است دچار تغییر و تحول شود.
* حضور شما در این جهان و اشتراک افکار و نزدیک کردن افق های نگاه به یکدیگر، از عمده ترین دلایل ایجاد این وبلاگ است.
* "سرگشته" و "بیکرانگی" دو واژه ای هستند که در ذهن من جایگاه خاصی دارند، و از وبلاگ قبلی ام با من همراه بوده اند.
وحید سهرابی فر

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مقاله تحلیل نظریه عقلانیت و معنویت

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ب.ظ

 مقاله "تحلیل نظریه عقلانیت و معنویت" در شماره دوم فصل نامه پژوهش های ادیانی(نشریه تخصصی پژوهشکده ادیان و مذاهب) منتشر شد.

این مقاله برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد بنده است و از همین رو به همراه استاد راهنما، حجه الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی، منتشر شده است. با این حال همان طور که در نشریه درج شده است، مسئولیت مطالب آن بر عهده بنده است.


نظرات (۲)

سلام 
دوست داشتم فرصت میکردم و پایان نامه شما را مطالعه میکردم ، خداروشکر مقاله آن را هم نوشتید که افراد کم همتی چون من از چکیده پایان نامه شما استفاده کنند. موفق باشید.
پاسخ:
با سلام و ادب

امیدوارم این مقاله انعکاس خوبی از مجموع نظریه باشد.  از نظرات ارزشمند شما بعد از مطالعه آن، استقبال می کنم. البته این مقاله تنها به ارائه گزارش و تحلیل نظریه می پردازد و بخش نقد نظریه، در مقاله دیگری تحت عنوان "نگاهی انتقادی به نظریه عقلانیت و معنویت" به زودی منتشر خواهد شد.


  • علی بازیار
  • با درود فراوان
    هر چه تلاش کردم نتوانستم نسخه الکترونیکی مقاله شما را دریافت کنم.
    در صورت راهنمایی سپاسگزار خواهم بود.
    شاد وتندرست باشید
    پاسخ:
    با سلام و ادب

    از این لینک می توانید مقاله را دریافت کنید:

    https://urd.academia.edu/VahidSohrabifar


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی