بیکرانگی

وبلاگ دکتر وحید سهرابی فر

بیکرانگی

وبلاگ دکتر وحید سهرابی فر

سلام
* این وبلاگ دریچه ای است به جهانی که من در آن زندگی می کنم، یعنی جهان افکارم. بنابراین هر بحثی که در آن مطرح می شود، به مانند یک فرایند در حال تکامل است و در روندی که طی می کند ممکن است دچار تغییر و تحول شود.
* حضور شما در این جهان و اشتراک افکار و نزدیک کردن افق های نگاه به یکدیگر، از عمده ترین دلایل ایجاد این وبلاگ است.
* "سرگشته" و "بیکرانگی" دو واژه ای هستند که در ذهن من جایگاه خاصی دارند، و از وبلاگ قبلی ام با من همراه بوده اند.
وحید سهرابی فر

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانشجویان محترم 

با سلام


لطفا این فایل را دریافت نموده و هرکدام 5 صفحه از آن را جهت ترجمه انتخاب کنید. محدوده انتخابی خود را در قسمت نظرات بنویسید تا فرد دیگری همان محدوده را انتخاب نکند.

ترجمه را (با مشخصیات خود) همراه با متن انگلیسی آن، در روز امتحان برای بنده ایمیل کنید.


موفق باشید


نظرات (۳۱)

  • امیر حیدری
  • سلام استاد صفحه 5 تا 10 با بنده
  • شیما براتی
  • 5 صفحه ی اول برای من
  • اکبر امیری
  • سلام استاد اینجانب ازص 1 تا 5 را انتخاب کردم
    کد تحصیلی 942343806
  • قاسم صفایی
  • سلام جناب استاد از صحفه 1 الی 5 در خدمتیم 
  • اکبر امیری
  • اصلاحیه سلام استاد اینجانب ازص 11تا 15را انتخاب کردم
    کد تحصیلی 942343806


  • قاسم صفایی
  • اصلاحیه : از صفحه 15 الی 20 در خدمت هستیم 
  • محمد علی کثیرلو
  • بسمه تعالی
    باسلام و احترام
    استاد بنده صفحه 21 الی 25 را انتخاب نمودم
  • محمد علی کثیرلو
  • اصلاحیه : از صفحه 100 الی 106
  • سیده فائزه موسوی
  • سلام استاد
    صفحات 15 تا 20 ان شاءالله..پنج صفحه چهارم
  • سیده فائزه موسوی
  • اصلاحیه
    صفحات 25 تا 30 ان شاءالله
    نکن از این کارا برادر من. بیشتر تحریف‌های تاریخی از همین تغییر کاربری ها شروع شده. به خدا من که حلال نمی‌کنم
    پاسخ:
    حالا یه راهی براش پیدا میکنیم.
    جای نگرانی نیست :)
  • سید مرتضی برومند
  • سلام،من از صفحه ی 20 تا25
  • محمد حسنی همت آبادی
  • سلام از ص 31 تا 35
  • اسماعیل اباذری
  • سلام از صفحه 50تا 55 برای من
  • اشرف السادات ابوترابی
  • From page 36 to 40
  • قاسم موسوی
  • از صفحه 56 تا 60
  • شیمابراتی
  • صفحه ی 1تا 5 از صفحات اصلی متن رابرداشتم(درمورد صفین) لطفا مواظب باشید از صفحات اصلی که خودمتن شروع میشه محاسبه کنید  
  • سیدمحمد مهدی سجادی
  • سلام. صفحات ۶۵ تا ۷۰
  • نیره بدری
  • نیره بدری صص75-80
  • محمدولی ایزانلو
  • با سلام و احترام

    صفحه 93 تا صفحه 96

  • محمدولی ایزانلو
  • ببخشید صفحات اشتباه شد  صفحه 93 الی 98

  • ابراهیم رضایی 842343813
  • با سلام
    استاد اگر اجازه بفرمایید از صفحه آغاز صفحه   137- تا انتهای صفحه 141
  • عبدالله ایزانلو
  • با سلام
    لطفا از صفحه 85 تا 90 را برای بنده منظور فرمایید. باتشکر
  • علی رضا احمدی
  • با سلام 
    70 تا 75

  • ابراهیم داداشپور مقدم
  • باسلام بند ه صفحه 176 تا صفحه 180
  • محمد حسن بزرکار
  • با سلام از ابتدای 182 تا انتهای 186
  • مهدی نصیری
  • با سلام از ص 79 پی دی اف تا 83 بحث کعبه
    رشته کلام شیعه
  • مهدی نصیری
  • با سلام استاد گفته بودم ص 79 منظورم ص 79 پی دی اف متن  یعنی یک قسمت از بحث کعبه و بعد در ادامه بحث حضرت خدیجه و حضرت خضر با تشکر
  • مهدی نصیری
  • استاد با سلام صفحاتی که گفتم جمعا 6 صفحه شد
  • سید حسن فتحی
  • با سلام از صفحه 95 تا 100سیدحسن فتحی
  • زهرادهقانی فیروزآبادی
  • سلام ترجمه صفحات169-164انجام دادم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی